"Czarne charaktery" - kolorowanki artystyczne Disney'a

czarne charaktery, disney, ameet, kolorowanki artystyczne, kolorowanki antystresowe, kolorowanki dla dorosłychMoim nowym nabytkiem jest książka do kolorowania wydawnictwa Ameet z ilustracjami czarnych charakterów z bajek Disney'a. Kupiłam ją pod wpływem impulsu - robiąc zakupy online w księgarni przy okazji znalazłam tę kolorowankę i strasznie spodobała mi się okładka (tak, mam słabość do takich rzeczy 😜). Przepełniona wizją nowych, wspaniałych obrazków do pokolorowania bez większego namysłu dodałam ją do koszyka. Czekałam z niecierpliwością, aż moje zamówienie zostanie dostarczone i będę mogła przelać swoją twórczą pasję na Disney'owskie ilustracje. Niestety mój zapał miał szybko zgasnąć...

Gdy kolorowanka w końcu do mnie dotarła, jej zawartość bardzo mnie rozczarowała. Obrazki wizualnie odpychają i sprawiają, że nie mam ochoty ich pokolorować. Przeglądając tę książkę nie miałam pomysłu na chociaż jedną ilustrację i zupełnie nie mogłam sobie wyobrazić kolorowania. Być może jest to spowodowane zbyt dużą ilością czarnego tuszu na obrazkach, który (przynajmniej mnie) ogranicza w jakiś sposób i sprawia, że postrzegam ilustrację jako brzydką i nieciekawą.
Czarne charaktery Disney'a to jednak książka bardzo dobrze wydana, a szata graficzna okładki i jej oprawa kolorystyczna świetnie się prezentują. 

Nagrałam krótkie wideo z przeglądem kolorowanki, które pozwoli Wam ocenić książkę i nie kupować "kota w worku". Jeśli jesteście ciekawi jej zawartości, to zapraszam do obejrzenia poniższego filmiku.

Komentarze

Popularne posty

Instagram