Ekstremalne kolorowanie - Kerby Rosanes "Imagimorphia"

Kerby Rosanes, Imagimorphia, kolorowanka antystresowa, kolorowanie

Znalazłam tę kolorowankę przypadkiem. Szukając na YouTube filmiku, który prezentowałby obrazki z zupełnie innej książki (teraz nie pamiętam, co to była za kolorowanka - ostatecznie jej nawet nie kupiłam) natknęłam się na wideo prezentujące grafiki z Imagimorphii i... musiałam ją mieć!

Kerby Rosanes, autor tej kolorowanki, ma niesamowity talent. Jego ilustracje to bogactwo wzorów i szczegółów, które wprawnie pokolorowane tworzą arcydzieła. Artysta rzuca nam nawet wyzwanie polegające na znalezieniu wszystkich ukrytych w jego grafikach różnego rodzaju stworków, przedmiotów, obiektów (na końcu książki znajdują się rozwiązania). 

Jednak nie bez powodu w podtytule książki znalazło się słowo "ekstremalne". Ilustracje są śliczne, ale trudne do pokolorowania. Wymagają naprawdę szczegółowego przyjrzeniu się całości obrazka, aby zdecydować, jakich kolorów użyjemy w celu stworzenia pięknego dzieła. Nie jest to na pewno książka dla osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z kolorowaniem - w mojej opinii mogłyby się szybko zniechęcić do tej aktywności.

Jeśli chcielibyście się dowiedzieć, co kryje w sobie Imagimorphia odsyłam Was do YouTube, gdzie znajdziecie filmiki z przeglądem kolorowanki. Oto jeden z nich: Imagimorphia by Kerby Rosanes (flip through)

Komentarze

Popularne posty

Instagram