Witajcie na moim blogu!

Stworzyłam ten blog, aby dzielić z Wami swoimi zainteresowaniami. Tak, jak pisałam w zakładce o mnie mam ich sporo, ale tutaj skupię się jedynie na tych, którym poświęcam najwięcej czasu. Jest to czytanie głównie literatury fantasy i książek z zakresu socjologii, psychologii i psychologii społecznej. Oprócz tego, będę chciała Wam pokazać pokolorowane przeze mnie obrazki - tak, kolorowanie to moja kolejna duża pasja 😊

Pracuję także zawodowo, więc na realizowanie się we wszystkich moich hobby zwyczajnie brakuje czasu. Gdy robię przerwę w czytaniu lub kolorowaniu, lubię obejrzeć odcinek dobrego serialu lub film. Jeśli akurat będę oglądać coś godnego polecenia, na pewno się Wami tutaj tym podzielę.

Zapraszam zatem do śledzenia moich wpisów wszystkich, którzy dzielą podobne pasje 😉

Komentarze

Popularne posty

Instagram