Kolorując świat Disney'a - "Klasyka Animacji. Kolorowanki Artystyczne"

Disney, kolorowanki artystyczne, Klasyka Animacji, Królewna Śnieżka, kolorowanki antystresowePrzeniosłam się na jakiś czas do świata kolorowanek z bajek Disney'a i właśnie dzisiaj skończyłam obrazek z Królewną Śnieżką. To była niezła frajda! W końcu mogłam się wyżyć kolorystycznie i nie szczędziłam ilustracji różnych odcieni różu, niebieskiego, zielonego, żółtego. Chociaż fantazja mnie aż tak mocno nie poniosła, bo jak widzicie, starałam się "ubrać" Śnieżkę w jej oryginalne kolory, tj. ciemne włosy, sukienka w odcieniach niebieskiego i żółtego. Problemu dostarczały mi jedynie wzorki, w które obfituje cała ilustracja - nie potrafiłam wszystkim dobrać ciekawych barw.
W skończeniu tego obrazka pomogły kredki Colorino kids - te same, których użyłam przy ilustracji z Imagimorphii (patrz post z lutego Moja pierwsza skończona ilustracja z "Imagimorphii"). Ich soczyste kolory świetnie nadają się do nadania barw postaciom z disneyowskich bajek.

Disney, kolorowanki artystyczne, Klasyka Animacji, Król Lew, kolorowanki antystresowe
Ilustracja Królewny Śnieżki pochodzi z książki Klasyka animacji. Kolorowanki artystyczne wydawnictwa Ameet. Publikacja zawiera mnóstwo fajnych obrazków z bohaterami kultowych bajek Disney'a, jak np. Król Lew, Bambi, Piękna i Bestia, Alladyn, 101 Dalmatyńczyków, Zakochany Kundel i wiele innych. 
Poniżej załączam kilka zdjęć ilustracji z tej książki, abyście mogli sami ocenić, czy warto przenosić się do świata Klasyki Animacji 😉

Disney, kolorowanki antystresowe, kolorowanki dla dorosłych, bajki Disneya

Komentarze

  1. Świetny post. Zapraszam wszystkich do mnie: https://krollew-kopulacjamiesozercow.blogspot.com/ Czyli Król Lew dla dorosłych :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Instagram