Nudzisz się w czasie kwarantanny? Ułóż sobie puzzle!

trefl, trefl puzzle, puzzle, 1000 elementów, drapieżny tygrys, grasping tiger
Puzzle Trefl 1000 elementów Drapieżny tygrys.
Wymiary obrazka: 48 x 68,3 cm
W tym roku ułożyłam już dwa obrazki a dopiero mamy kwiecień 😃 Co prawda, nie były to jakieś mega trudne puzzle (1000, potem 1500 elementów), ale i tak jestem z siebie zadowolona. Tymbardziej, że ostatnio siedziałam przy układance w 2017 roku... Skończyłam wtedy obrazek składający się z 3000 elementów i poświęciłam mu około trzech miesięcy. Były to największe puzzle, jakie ogarnęłam do tej pory.


Tygrysa i bukiety kwiatów jakie widzicie na zdjęciach, ułożyłam praktycznie po sobie. Biorąc się za wielkiego kota myślałam, że spędzę nad nim trochę więcej czasu (tyle tej pomarańczowej sierści i ta zieleń), ale zajął mi... trzy dni. Złapałam takiego bakcyla, że następnego dnia poszłam do sklepu wybrać kolejne puzzle i wtedy urzekły mnie te kwiaty 💖 Ułożenie ich zajęło mi już dwa tygodnie. Bukiety prezentują się pięknie, aż żal mi było chować je z powrotem do pudełka... 
puzzle, trefl, trefl puzzle, 1500 elementów, kwiaty, kwiaty w wazonach, flowers in vases
Puzzle Trefl 1500 elementów Kwiaty w wazonach.
Wymiary obrazka: 85 x 58 cm
Właśnie, co robicie z ułożonymi puzzlami? Oprawiacie w antyramy, sprzątacie do pudełek czy dajecie je komuś/sprzedajecie? W moim rodzinnym domu wieszano ułożone przeze mnie puzzle na ścianach, ale od kiedy mam swoje mieszkanie nie przyozdabiam ścian układankami 😛 Postanowiłam zatem tygrysa i kwiaty zapakować do pudełek (po zrobieniu pamiątkowych zdjęć oczywiście) i wystawić je na sprzedaż. Niech przyniosą teraz komuś innemu radość 😊

Komentarze

Popularne posty

Instagram